Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

Νάντια Μπουλέ: "Με ενοχλούν οι αναλήθειες"


Η γλυκιά και πάντα χαμογελαστή Νάντια μας υποδέχτηκε στο ραδιοφωνικό σταθμό Orange 93.2 και μας επέτρεψε να τρυπώσουμε μέσα στο studio όπου κάθε πρωί στις 10 καλημερίζει τους ακροατές της. Αλλά επειδή μία φωτογράφηση δεν αρκούσε για να χαρούμε τη Νάντια, την «κλέψαμε» για λίγο από τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις, με σκοπό να συζητήσουμε μαζί της για το ραδιόφωνο και την τηλεόραση, για τις σχέσεις, τη δημοσιότητα και για τον άνθρωπο που τη συνόδευσε στα πρώτα της επαγγελματικά βήματα, τη Ρούλα Κορομηλά.

1. Πες μου δύο λόγια για τη Νάντια, που γνωρίζουν μόνο τα άτομα που σε ξέρουν καλά.
Είμαι πολύ αγχώδης άνθρωπος, μου αρέσει πολύ το καλό φαγητό, μου αρέσει να βγαίνω έξω σε ωραία εστιατόρια να δοκιμάζω γεύσεις, και επίσης έχω τρέλα με τη μουσική. Γενικά, είμαι άνθρωπος που μου αρέσει να δοκιμάζω νέα πράγματα για να ανακαλύπτω νέες πτυχές του εαυτού μου. Δεν επαναπαύομαι ποτέ.

2. Φέτος είσαι στο ραδιοφωνικό σταθμό Orange 93.2. Θέλεις να μου πεις για τη ραδιοφωνική σου εκπομπή;
Ναι, είμαι εδώ στον Orange 93.2 κάθε μέρα 10.00-13.00, και είναι η πρώτη φορά που κάνω καθημερινή ραδιοφωνική εκπομπή. Κάνω ραδιόφωνο από το 2004 συνεχόμενα, αλλά ήμουν Σαββατοκύριακα και απογευματινές ώρες, ενώ οι ρυθμοί στις καθημερινές εκπομπές και πόσω μάλλον στις πρωινές που ο κόσμος θέλει να ενημερωθεί για το τι συμβαίνει και για τον αριθμό των πραγμάτων που μπορεί να κάνει μέσα στην ημέρα, είναι πολύ πιο έντονοι, αλλά αυτό μου αρέσει. Η συνεργασία με τα υπόλοιπα άτομα του σταθμού είναι εκπληκτική. Τους περισσότερους τους γνώριζα ήδη, αλλά δεν είχαμε ποτέ συνεργαστεί, και χαίρομαι που μας δόθηκε αυτή η δυνατότητα. Γενικά, μου αρέσει πολύ η δουλειά εδώ, γιατί είναι ένας σταθμός που παίζει ξένη μουσική, που είναι πιο κοντά στα δικά μου ακούσματα και στο δικό μου ύφος και χαρακτήρα.

3. Τι σου αρέσει στο ραδιόφωνο; Τι έχει το ραδιόφωνο που δεν το βρίσκεις στην τηλεόραση;
Το ραδιόφωνο βασίζεται καθαρά στη φωνή και στο τι λες. Οπότε, αυτό είναι καλό γιατί δεν χρειάζεται να ετοιμάζεσαι πριν από την εκπομπή για να παρουσιάσεις μία ολοκληρωμένη εικόνα. Πρέπει μέσα από τη φωνή σου, το χαρακτήρα σου και τον τρόπο σου γενικά, να προσπαθήσεις να περάσεις στο κοινό αυτό που θες.

4. Θυμάσαι κάποιο πραγματικά αστείο περιστατικό που σου έχει συμβεί κατά τη διάρκεια της εκπομπής;
Έχει τύχει πολλές φορές να με πιάσει νευρικό γέλιο από κάποια μηνύματα ακροατών που σχολιάζανε κάποια θέματα της επικαιρότητας με πολύ δικό τους τρόπο και να μην μπορώ να σταματήσω. Ειδικά, μία φορά θυμάμαι που είχα αναφέρει εγώ κάποια κοινά και παράξενα ονόματα και επώνυμα που έχω ακούσει, και ζήτησα και από τους ακροατές να μου πούνε και αυτοί κάποια. Δεν φαντάζεσαι τι έγινε. Δεν μπορούσα να μιλήσω από τα γέλια.

5. Είσαι χρόνια στο ραδιόφωνο, από το 2004 στον Village fm, και τώρα στον Orange. Ανάμεσα σε τηλεόραση και ραδιόφωνο, ποια θα έλεγες ότι είναι η μεγάλη σου αγάπη;
Έχουν πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά, και κάθε φορά που μου κάνουν αυτή την ερώτηση, πραγματικά τους λέω ότι δεν μπορώ να ξεχωρίσω. Επειδή έχω ξεκινήσει από τον τηλεοπτικό χώρο, νιώθω ότι έχω μία ιδιαίτερη σχέση με την τηλεόραση, αλλά και το ραδιόφωνο το αγαπώ πολύ, γιατί μου αρέσει η άμεση αυτή επαφή με το κοινό. Το χαρακτηριστικό που μου αρέσει στο ραδιόφωνο είναι ότι αποκτάς μία διαφορετική επικοινωνία με το κοινό και διαμορφώνεις μία καθημερινή επαφή.

6. Από ό,τι ξέρω, όταν ήσουν αρκετά μικρή, στα πρώτα σου βήματα στο χώρο, είχες συνεργαστεί με τη Ρούλα Κορομηλά. Θα ήθελες να συνεργαστείτε κάποια στιγμή ξανά στο μέλλον;
Οι εικόνες και οι αναμνήσεις που έχω από τη Ρούλα είναι οι καλύτερες. Τα πρώτα μου βήματα το 1995 στο «Bravissimo», δίπλα στη Ρούλα, είναι από τις πιο δυνατές στιγμές της ζωής μου. Ήταν η πρώτη φορά που έκανα κάτι τέτοιο, και επειδή ήταν τόσο γλυκιά και καλή μαζί μου, έχει μείνει σαν όνειρο μέσα μου η συνεργασία μας. Οπότε, φυσικά και θα ήθελα να συνεργαστούμε στο μέλλον. Μιλήσαμε κιόλας πριν από λίγες ημέρες στο τηλέφωνο, μέσω ενός κοινού γνωστού μας, και πραγματικά χάρηκα και συγκινήθηκα απίστευτα που με θυμόταν. Στην αρχή, δεν σου κρύβω ότι σοκαρίστηκα λίγο γιατί δεν το περίμενα. Πραγματικά της εύχομαι τα καλύτερα.

7. Ποιον θα ήθελες να είχες κάποια στιγμή καλεσμένο στη ραδιοφωνική σου εκπομπή, από τον πολιτικό και καλλιτεχνικό χώρο;
Λόγω των ημερών, θα ήθελα από τον πολιτικό χώρο να έχω καλεσμένη την κυρία Ντόρα Μπακογιάννη ή τον κύριο Αντώνη Σαμαρά, και από τον καλλιτεχνικό θα ήθελα πάρα πολύ να είχα τον Justin Timberlake, γιατί είμαι φαν της μουσικής του.

8. Σου λείπει η τηλεόραση; Θα επέστρεφες ή θα επιστρέψεις σύντομα; Σου έχει γίνει κάποια πρόταση από τότε που τελείωσε η συνεργασία σου με το Mega;
Είχα συζητήσει κάποιες προτάσεις για παρουσίαση τηλεοπτικής εκπομπής, απλά πιστεύω ότι είναι πολύ βασικό να κάνεις κάτι που θεωρείς ότι τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή σου ταιριάζει και μπορείς να ανταποκριθείς. Οπότε, καθώς δεν βρέθηκε κάτι να με ικανοποιεί, είπα φέτος να μείνω εκτός από τα τηλεοπτικά δρώμενα, και να δω τα πράγματα από μία απόσταση.

9. Σου είχε γίνει πρόταση να παραμείνεις στον «Όμορφο Κόσμο»;
Είχαμε συζητήσει κάποια πράγματα, αλλά επειδή θεωρώ ότι δεν υπάρχει νόημα να συζητάμε τώρα για πράγματα που τελικά δεν έγιναν, ας μείνουμε στο ότι φέτος αποφάσισα να κάνω μόνο ραδιόφωνο.

10. Θα έκανες ξανά πρωινό, ή θα ήθελες να επιστρέψεις με κάποιο άλλο είδος, για παράδειγμα μία εκπομπή όπως το «Lifestyle» που παρουσίαζες παλιά; Τι πιστεύεις ότι σου ταιριάζει περισσότερο;
Μπορώ να πω ότι το πρωινό δεν με κούρασε, και γενικά όλα τα τηλεοπτικά βήματα που έχω κάνει μου άρεσαν και με εκφράζανε πολύ την περίοδο που τα έκανα. Ξέρεις τι νομίζω; Ότι παίζει ρόλο τι συζητάς κάθε φορά. Οπότε, θα έκανα και πρωινό και κάτι άλλο, αρκεί να μου άρεσε το κόνσεπτ και να ταίριαζε στο ύφος μου και στο χαρακτήρα μου.

11. Ισχύει ότι σου είχε γίνει πρόταση να παρουσιάσεις μαζί με τους Γιώργο Καραμέρο και Σπύρο Χαριτάτο την πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1; Θα σου άρεσε να κάνεις μία τέτοια εκπομπή, όπου συνδυάζει ενημέρωση πολιτική-κοινωνική και ψυχαγωγία;
Μου είχανε κάνει μία πρόταση, αλλά, όπως σου είπα, δεν έχει νόημα να βγαίνουν παραέξω πράγματα που μείνανε στις συζητήσεις. Θα μου άρεσε να κάνω μία τέτοια εκπομπή γιατί είναι πολύ ενδιαφέρουσα ως ιδέα, συνδυάζει ενημέρωση αλλά και ψυχαγωγία, και επίσης είναι και κάτι πιο κοντά σε αυτό που έχω σπουδάσει.

12. Έχεις παρακολουθήσει τον «Όμορφο Κόσμο»; Πώς σου φαίνονται τα παιδιά; Θα ήθελες να είσαι μέλος της πεντάδας;
Η ώρα της εκπομπής συμπίπτει με την ώρα που κάνω εκπομπή στο ραδιόφωνο, οπότε έχω παρακολουθήσει πολύ λίγο. Μου αρέσουν πολύ, είναι πολύ φρέσκια ως παρέα, και γενικά όταν υπάρχει κάτι νεανικό και φρέσκο εγώ είμαι υπέρ.

13. Μερικοί λένε ότι ο Δημήτρης Ουγγαρέζος είναι λίγο υπερβολικός όσον αφορά την παρουσίαση. Εσύ, τι γνώμη έχεις;
Δεν έχω παρακολουθήσει να σου πω την αλήθεια, και για τον Νίκο μπορώ να πω γιατί έχω συνεργαστεί και ξέρω κάποια πράγματα πώς είναι ως άνθρωπος, αλλά για τον καθένα ξεχωριστά δεν μπορώ να σου πω κάτι παραπάνω.

14. Με τον Νίκο Παπαδάκη έχετε συνεργαστεί στο παρελθόν, στην παρουσίαση της εκπομπής «Lifestyle». Πιστεύεις ότι είναι καλύτερος στην παρουσίαση τέτοιου είδους εκπομπών, ή τώρα στο πρωινό του Mega;
Εμένα μου αρέσει πολύ και στο πρωινό από το λίγο που έχω δει, και μάλιστα ξέρω ότι βάζει τα δυνατά του γιατί ήθελε πολύ να κάνει μία ζωντανή και καθημερινή εκπομπή. Πιστεύω ότι ο Νίκος επειδή είναι επαγγελματίας και δίνει το εκατό τοις εκατό, είναι καλός σε ό,τι και αν κάνει.

15. Έχεις παίξει στην κινηματογραφική ταινία «Πάμπτωχοι Α.Ε.». Σου άρεσε; Θα ξαναέπαιζες σε μία ταινία αν σου γινόταν η πρόταση;
Ήμουν σε πολύ μικρή ηλικία όταν έκανα αυτό το βήμα, αλλά δεν νομίζω να έκανα ξανά κάτι τέτοιο, δεν είναι στα σχέδιά μου. Τώρα βέβαια, ποτέ μη λες ποτέ.

16. Ενοχλούσε τους ανθρώπους που ήσουν μαζί στο παρελθόν και δεν ανήκαν στο χώρο η δημοσιότητά σου αυτή;
Όχι, γιατί ο άνθρωπος που είναι δίπλα μου κάθε φορά, ξέρει ότι πρέπει να του αρέσουν όλα τα «κομμάτια» του εαυτού μου.

17. Το ότι ασχολούνται τόσο πολύ με την προσωπική σου ζωή, σου δημιουργεί πρόβλημα στη σχέση σου, ή απλά έχεις μάθει πώς να το διαχειρίζεσαι όλο αυτό;
Διαβάζω διάφορα αναληθή δημοσιεύματα, αλλά προσπαθώ να τα κρατάω έξω από τη ζωή μου. Απλά δεν δίνω σημασία και συνεχίζω.

18. Tι στοιχεία πρέπει να έχει ένας άντρας για να είναι τέλειος για εσένα;
Το πιο βασικό για εμένα είναι ο άλλος να έχει χιούμορ. Το βρίσκω πολύ ελκυστικό και πολύ γοητευτικό. Γενικά θεωρώ ότι το χιούμορ κάνει τα πράγματα πολύ πιο απλά στη ζωή. Οπότε, αν ο άλλος έχει χιούμορ σίγουρα θα με κερδίσει.

19. Υπάρχει κάτι που λόγω πολλών επαγγελματικών υποχρεώσεων δεν βρίσκεις πια το χρόνο να κάνεις και σου έχει λείψει; Για παράδειγμα κάποιο χόμπι;
Προσπαθώ πράγματα που μου αρέσουν, όπως ο χορός για παράδειγμα, να τα βάζω μέσα στο πρόγραμμά μου, μέσα στη μέρα μου δηλαδή.

20. Μετάνιωσες ποτέ για κάποια απόφαση που έχεις πάρει σε επαγγελματικό επίπεδο;
Έχω μετανιώσει για κάποιες επιλογές που έχω κάνει, όχι τόσο επαγγελματικά. Δεν είμαι από τους ανθρώπους που λένε ότι δεν μετανιώνω αλλά μαθαίνω μέσα από τα λάθη μου. Σαφώς και μαθαίνω μέσα από τα λάθη μου, αλλά καλό είναι να μετανιώνουμε κιόλας για να μην τα ξανακάνουμε.

21. Σου έχει κάνει ποτέ πρόταση γάμου κάποιος θαυμαστής;
Α ναι, την εποχή που έκανα εκπομπή στο Μad, και ήταν τόσο γλυκός, γιατί ήταν μόλις 15 χρόνων.

22. Ποιο από τα άτομα που υπάρχουν στη ζωή σου συμβουλεύεσαι πάντα για τις αποφάσεις που θέλεις να πάρεις;
Συμβουλεύομαι πάντα τον μπαμπά μου σε θέματα που με απασχολούν. Η συμβουλή και ο λόγος του είναι πολύ σημαντικά για εμένα.

23. Όταν είσαι σε μία σχέση, μετράει ο λόγος του για σένα;
Γενικά, συμβουλεύομαι τον άνθρωπο που είμαι μαζί του σε διάφορα θέματα, αλλά πιο πολύ όσον αφορά τα προσωπικά μου ζητήματα. Προτιμώ να αφήνω τα επαγγελματικά έξω από τη σχέση μου.

24. Θα κλείσω με μία ερώτηση για το μέλλον. Είσαι από τους ανθρώπους που βάζουν στόχους για τη νέα χρονιά, ή προτιμάς να δρας αυθόρμητα;
Είμαι από τους ανθρώπους που προσπαθούν να βάζουν στόχους, και πιστεύω ότι είναι και χρήσιμο. Υπάρχουν, βέβαια, και παράγοντες που δεν μπορείς να τους υπολογίσεις από πριν, αλλά γενικά μου αρέσει να κάνω ένα πλάνο.

25. Έχεις κάποιον στόχο τώρα;
Ναι, αλλά δεν θα στον πω…(γέλια)


Αναδημοσίευση από

το Glam & Style Φεβρουαρίου

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template 'TotuliPink' by Ourblogtemplates.com 2008 | Distributed by Blogger Templates Blog

Back to TOP