Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Ο ΝΙΚΟΣ ΖΕΡΒΟΣ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΤΟΝ ΝΙΚΟ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗ


"ΤΑ ΒΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΥΛΑΕΙ"

Ο γνωστός σκηνοθέτης Νίκος Ζερβός μας αποκαλύπτει τις προσωπικές του απόψεις για το σκάνδαλο που πρόκειται να ξεσπάσει εξαιτίας του νέου βιβλίου που υπογράφει ο Νίκος Μουρατίδης και τα βάζει με θεούς και την Εκκλησία.

Από την πρώτη κιόλας στιγμή που έγινε γνωστό το θέμα του νέου βιβλίου του Νίκου Μουρατίδη, η Εκκλησία της Ελλάδος έχει αναστατωθεί. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, οι άνθρωποι της θρησκείας δεν θα αφήσουν το γνωστό κριτή reality – συγγραφέα να προσβάλλει τα θεία με τόσο προκλητικό τρόπο. Μάλιστα, ο Νίκος φρόντισε να οξύνει την ατμόσφαιρα μεταξύ του ίδιου και της Εκκλησίας, με κάποιες δηλώσεις «φωτιά». Ο τίτλος τού εν λόγω μυθιστορήματος θα είναι «Βραχονησίδα», και δεν θα προσβάλλει μόνο την Εκκλησία, αλλά θα καταπιάνεται και με άλλα θέματα. Στο μυθιστόρημά του τα βάζει στην κυριολεξία με τους παπάδες και με την Εκκλησία. «Δεν συμπαθώ καθόλου αυτό που λέμε “Εκκλησία”. Θεωρώ ότι εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, δεν είναι καλοί άνθρωποι, δεν είναι τίμιοι και ότι είναι υποκριτές» τόνισε ο Νίκος Μουρατίδης σε συνέντευξή του στον «Ελεύθερο Τύπο». Μάλιστα, συνέχισε να λέει ο αυστηρός κριτής του «X-factor» ότι «Θεωρώ ότι η όλη υπόθεση “Θρησκεία” είναι μια πολύ καλοστημένη απάτη από αρχαιοτάτων χρόνων». Πώς λέτε να αντιδράσει η Εκκλησία σε όλα αυτά; Εμείς επικοινωνήσαμε με το γνωστό σκηνοθέτη Νίκο Ζερβό για να μας πει την άποψή του στο θέμα, αφού ο ίδιος είναι ιδιαίτερα θρησκευόμενο άτομο.

Ποια είναι η γνώμη σας για το νέο βιβλίο του Νίκου Μουρατίδη, που θα «κάψει» όπως ο ίδιος έχει πει, την Εκκλησία;
Ξέρετε στο παρελθόν με ρώτησαν πάλι τη γνώμη μου για ένα βιβλίο που είχε βγάλει για ομοφυλόφιλους. Προφανώς, έχει αποφασίσει να προκαλεί συνέχεια. Γενικά, έχει αποφασίσει να προκαλεί γιατί η πρόκληση πουλάει, και κατά τη γνώμη μου το κάνει λίγο «στημένα». Αυτή είναι η μία απάντηση. Η άλλη είναι ότι είναι ένας έξυπνος άνθρωπος, φαίνεται αυτό άλλωστε. Απλά νομίζω πως το παρακάνει λίγο στην επί τούτου πρόκληση. Η επί τούτου πρόκληση δεν μου αρέσει. Αν κάτι που λες προκαλεί, όπως κι εγώ καμιά φορά, επειδή είναι το φυσικό μου έτσι, καλά κάνω. Αλλά έχω την εντύπωση για τον κύριο Μουρατίδη, και το λέω με κάθε επιφύλαξη, ότι το κάνει απλά για να πουλάει.

Ως θρησκευόμενος άνθρωπος, σας ενοχλεί αυτή του η πράξη;
Αν το κάνει επί τούτου για να πουλάει, με ενοχλεί. Αν το κάνει επειδή το πιστεύει, καλά κάνει. Ο καθένας μπορεί να αμφισβητεί και τη θρησκεία ακόμα, δεν έχω πρόβλημα εγώ. Ο τρόπος δεν μου αρέσει. Μου θυμίζει έναν άνθρωπο ο οποίος σε τσιγκλάει για να ασχοληθείς μαζί του. Βέβαια, από την άλλη πλευρά έχετε ένα δίκιο γιατί δεν σέβεται ένα κάρο κόσμο. Δεν έχει σημασία εγώ τι είμαι προσωπικά.
Πιστεύετε ότι θα ξεσπάσει θύελλα μεταξύ του Νίκου Μουρατίδη και της Εκκλησίας;
Είναι τόσο εύκολο θέμα για αντιδράσεις, και το ξέρει αυτό ο κύριος Μουρατίδης. Βεβαίως, και θα ξεσπάσει θύελλα. Πολλές φορές η Εκκλησία είναι, θα πω μια «χοντράδα», «βλακωδώς» εύθικτη, δηλαδή πολλές φορές δίνει δικαιώματα για τη διαφήμιση των άλλων. Το ξέρει αυτό ο Μουρατίδης, γι’ αυτό τον λέω παμπόνηρο. Φυσικά θα γίνει πανικός. Όποιος προσβάλλει τον Χριστό ή τη θρησκεία μας γενικά, αμέσως γίνεται ένας χαμός, γι’ αυτό σας λέω ότι το κάνει επίτηδες.

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template 'TotuliPink' by Ourblogtemplates.com 2008 | Distributed by Blogger Templates Blog

Back to TOP