Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2009

Πάρτη σε κηδεία να σου πει "στα δικά σου"

Απίστευτη η Κατερίνα Γκαγκάκη. Μίλησε στην ραδιοφωνική εκπομπή της Γερμανού και έθαψε το μισό κανάλι που εργάζεται (ΑΝΤ1).
Για την Ραδιοαρβύλα είπε "Δεν βλέπω καθόλου "Ράδιο Αρβύλα". Το χιούμορ αυτό δεν μου ταιριάζει".
Για την Στεφανίδου "Πολλές φορές επίσης δεν είμαι καθόλου fan των εκπομπών της
Υπάρχουν εκπομπές της που δεν μου αρέσουν καθόλου, δεν μου λένε κάτι. Όπως και υπάρχουν κάποιες που μου αρέσουν. Η Τατιάνα είναι πεισματάρα και επίμονη, πολλές φορές χωρίς να έχει δίκιο. Φέτος ήταν η πρώτη φορά που έκανε πίσω σε κάποια πράγματα "
Για την Μανωλίδου "Η Ευγενία είναι σε πολλά πράγματα υπερβολική. Επειδή την έχω γνωρίσει και off camera, πολλά από αυτά που βλέπουμε έχουν στοιχεία υπερβολής"
Και για την Καγιά "Στη Βίκυ με ενοχλεί όταν φέρεται σαν να αγαπά όλο τον κόσμο και όλα να είναι καταπληκτικά Επίσης με ενοχλεί καμιά φορά το πόσο ωραιοποιεί την κατάσταση γύρω της"

Βέβαια για κάθε φτυαριά είχε μετά κι ένα καλό λόγο για να ισορροπήσει τα πράγματα.
Πάντως είναι ειλικρινείς

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template 'TotuliPink' by Ourblogtemplates.com 2008 | Distributed by Blogger Templates Blog

Back to TOP