Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

ΚΩΣΤΑΣ ΓΚΟΥΣΓΚΟΥΝΗΣ «ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΑΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΙΑ»




Οι σημερινές γυναίκες πως σου φαίνονται; Έχεις ξεχωρίσει καμία Ελληνίδα της showbiz που να σου αρέσει ιδιαίτερα;
Α είναι πολύ ωραίες όλες, μου αρέσουν γιατί συνδυάζουν οι γυναίκες της σημερινής εποχής την ομορφιά, το νάζι, το σκέρτσο αλλά και την δυναμικότητα και την εξυπνάδα. Όλες είναι κούκλες, όλες είναι πολύ καλές, εγώ δεν μπορώ και δεν μπορούσα ποτέ να ξεχωρίσω μία γυναίκα από μία άλλη. Και η Ελεονώρα Μελέτη , που με έχει καλέσει κιόλας στην εκπομπή της και όταν βρώ χρόνο σίγουρα θα πάω, είναι πολύ ωραία κοπέλα. Πολύ γλυκιά και λαμπερή. Εμένα μου αρέσουν και αγαπάω όλες τις γυναίκες. Δεν υπάρχει πιο ωραίο πράγμα από αυτές.

Η Σάσα Μπάστα και η Τζούλια Αλεξανδράτου σου αρέσουν; Θα ήθελες να κάνεις ταινία μαζί τους; Με ποια από τις δύο;
Α ναι πολύ ωραίες κοπέλες και οι δύο. Τις έχω δει στην τηλεόραση, είναι σέξι. Μια χαρά! Αμέ, εννοείται και θα ήθελα να παίξουμε σε μία ταινία μαζί. Γιατί όχι, τόσο ωραίες κοπέλες και να μην θέλω να κάνω ταινία μαζί τους; Ε και με τις δύο φυσικά….δεν γίνεται να διαλέξω, η κάθε μία έχει την χάρη της.


Αλήθεια ως λάτρης του ωραίου φύλου πώς σου φαίνεται το show Next Top Model;
Α εμένα μου αρέσει πολύ, εγώ τα θεωρώ πολύ ωραία προγράμματα και ένα σημάδι προόδου θα σου έλεγα. Μου αρέσει που βλέπω ωραίες κοπέλες, με ωραία σώματα στην τηλεόραση, οι οποίες διψούν για να επιτύχουν. Και αν αυτό το τηλεοπτικό πρόγραμμα τις βοηθάει γιατί όχι. Και κακώς τα κατακρίνουν άλλοι, δεν φτάνει που γεμίζει και η τηλεόραση με ωραίες υπάρξεις. Εγώ δεν μπορώ να διαλέξω ανάμεσα τους, η μία είναι καλύτερη από την άλλη.

Από το περιοδικό paparazzi

Related Posts with Thumbnails

  © Blogger template 'TotuliPink' by Ourblogtemplates.com 2008 | Distributed by Blogger Templates Blog

Back to TOP